Skid-KM

Hello och välkomna till Farsta OlGys blogg! (Den kommer bli fedt bra om ett litet tag)

Today hade vi ett litet skid-KM i Ågesta. Tävlingen gick ut på att vi åkte en slinga på ca 1 km, masstart. Efter tre varv plockades de som låg längst bak bort och efter ytterligare ett par varv var det bara en segrare kvar. Vi hade två klasser, en flick- och en pojkklass. (Jonas tyckte inte det skulle heta pojk, för han är ju faktiskt vuxen). Efter att ha väntat ett tag på att Rickard skulle kissa färdigt skickades pojkarna iväg utan the proffs, men han var snart ikapp igen. Det blev en fight in i mål mellan Jonas och Rickard i pojkklassen, men det var Jonas som drog det längsta stråt och vann. Grattis till honom. Trea kom Kalle. I tjejklassen var det inte lika spännande. Vår suveräne Ida utklassade de andra. Annie var ett halvt varv efter på en andra plats, och på tredje plats hittade vi Malin.
   Efter tävlingen körde man lite efter eget behag. Några åkte tillbaks och körde snörugby (?) . Helena sög, och blev mer än mulad av de små pojkarna Krister och Rasmus. Louise var också ganska dålig, höhö. 
  
Sen har vi ju en grej till: Hur blir det egentligen med våran lilla "samling"? Tycker ni att cybertown är ett bra idé, och vad säger ni om datumet? SVAAARAAA! :)

Ha nu en trevlig dag allihopa, så ses vi!

Kommentarer
Postat av: L

fan vilken schnögg blogg!! ;D

jag tycker att vi tar det den 11e febuari. (y)

2010-02-01 @ 15:06:32
URL: http://poniie.blogg.se/
Postat av: "jocke"

ricktigt najs blogg. jag vet inte vad ni har tänkt men en spel kväll vore najs

2010-02-01 @ 19:08:59
URL: http://soel.devote.se
Postat av: Kölzow

Jag tycker vi kan köra paintball istället :D

2010-02-01 @ 19:26:05
Postat av: L

hahahahhah awesome! älska min länk annie! ^^

2010-02-01 @ 19:35:00
Postat av: Äni

louises förslag tycker jag låter finfint :)

och kölzows.. gör det inte ont? hehe (A)

och louise igen: jag vet, fett gryyym :D höhö

2010-02-01 @ 22:13:14
Postat av: Kölzow

Nej de känns knappt, bara om man bli skjuten i huvudet så märker man något

2010-02-02 @ 12:45:26
Postat av: Tove L

jag tycker om bullar

2010-02-04 @ 13:05:24
Postat av: micke <3

å jag gillar kakor <333333333

2010-02-04 @ 21:42:29
Postat av: Axel

jag gillar saft

2010-02-09 @ 13:14:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0